06 February 2007

Weird feeling

Remember faza cu uleiul incins de acum cateva zile? Well, se pare ca o sa imi ramana mici semne pe mana, cateva pete: una mai mare si sase micute. Nu e nimic rau, dimpotriva, ma simt f. ok in pielea mea. Insa m-am tot gandit la asta, ma uit la mana mea si parca nu e a mea, parca s-a petrecut o schimbare profunda. Ceva "initiatic" ;-). Mda, I know, sounds weird.

Dar mi-am dat seama ca nu am avut semne ireversibile pana acum.

Da, m-am nascut cu diverse semne pe corp, firesc, insa ele au venit cu corpul, nu au implicat in vreun fel participarea mea. Si am destule semne de-astea mici, chestie care am considerat mereu ca ma particularizeaza intr-un mod haios. Si apoi corpul meu a continuat sa evolueze, o data cu mine, au aparut o cicatrice de la operatia de apendicita, o alunita colo- o alta dincolo etc, etc, insa astea nu depindeau de mine, am fost doar in postura de observator, sunt ale mele, mi le-am asumat firesc, insa tin de variati factori externi.

Pana acum, toate semnele ("buba":-)) pe care am reusit sa mi le fac au fost temporare, trebuia sa astept ceva timp cuminte si zgarietura se vindeca, vanataia se estompa, cucuiul scadea. Si zau ca am facut ceva boacane la viata mea, chiar m-am dat si cu capul de tablia de la pat si tot nu am reusit sa-mi fac o cicatrice...

Acum ma simt cumva "marcata" :-). Am un semn facut de mine. M-am personalizat... Eu pe mine. Singura. O chestie ireversibila, care o sa ma insoteasca pana la adanci batraneti. Ce mai, e parte din mine. Feels good. Da, puteam sa o fac poate intr-un mod mai inteligent...mda, cu siguranta puteam sa fac ceva mai inteligent decat sa ma stopesc cu ulei incins :-)... dar asta este, se pare ca micile mele pete are here to stay si sa-mi aminteasca etern de ziua respectiva. Si dintr-un motiv absolut aiurea si de neinteles pentru mine, am acest weird feeling cand ma uit la ele, ca si cum am inteles finally o informatie importanta, din pacate e mai mult o senzatie decat un gand concret.

2 comments:

A. said...

nu-i prea devereme sa iti dai seama ca nu dispar? poate dispar mai greu, adica sigur dispar greu, ca e ditamai arsura. asa ca keep the faith. da' daca-ti plac... :)

Zu said...

Cred ca sigur se vor mai estompa, de plecat nu par sa aiba chef sa plece :-). Toata lumea m-a batut la cap ca semnele de arsura raman, asa ca le-am "adoptat"...