12 February 2007

Schi

Am schiat! Am fost la Busteni, zapada era super, cum nu am mai vazut de mult asa partie buna, fara gheata sau pamant- o placere. Daca nu se revoltau diversi muschi (pe care nici nu stiam ca ii am), si diverse articulatii care tipau usor isteric, uf, nu ma opream. Si acum regret. Si imi mai pare rau ca nu exista nocturna- instalatiile se opresc si ele la 18:00... brrrrrrrrrrrrrrrr!!!

Dar a fost excelent.

Legat de muschi si dureri: ajunsa la ai mei, decid eu, inteligenta, ca ar trebui sa iau masuri sa nu fac febra musculara, asa ca o rog pe mama sa-mi dea o aspirina. In mod normal stiu ca mama traieste in alte sfere, in care nu exista termene de garantie si chestii de-astea, dar de data aceasta am uitat si am varat-o repede in gura. Aspririna s-a transformat instantaneu intr-o pulbere cu un gust oribil. Ma uit la ambalaj, mda... luasem o aspririna expirata in 2002...
Surprinzator lucru, se pare ca face bine, pt ca nu am febra musculara. Are insa un gust oribil, nu recomand. :-)

Legat de partie: f multi cu placa. Si, desi nu am nimic cu sportul in sine sau cu cei care ii practica (dimpotriva, ma gandesc sa incerc si eu), trebuie sa remarc doua aspecte negative:
- pe partie exista niste reguli de bun simt. Cel care e in deal il protejeaza pe cel din vale (adica cel care vine de sus il fereste pe cel de mai jos care nu are cum sa il vada) si avansatii ii protejeaza pe incepatori (care nu au reactii la fel de bune, asa ca scurtezi tu cristiana si ii faci loc). Evident, regulile se aplica acolo unde este posibil. Dar se aplica. Si, din pacate, majoritatea celor cu snowboardul nu le respecta. Nu imi dau seama din ce motiv- nu le stiu, teribilism, or exista alte reguli la snowboard (desi astea chiar mi se par de bun simt) etc... Ideea e ca o coborare devine destul de obositoare- sa stai sa-i feresti tu mereu si sa te si feresti de ei... A! Iar daca vezi ca intrii in cineva, macar il avertizezi (un partie, pardon, ceva, acolo). Si daca totusi lovesti pe cineva, iti ceri scuze. Mie mi-a trecut peste schiuri o tipa (venind din spatele meu), eu m-am oprit, ea a cazut si s-a uitat incantata la mine, atat, n-a avut nimic sa-mi spuna (scuze, poate???- tocmai imi cam harsaise schiurile).
- a doua chestie nu e vina celor cu placa. Tine doar de diferentele dintre cele doua sporturi- cei cu placa dau zapada si dezvelesc portiunile de gheata. La asta... nu exista raspuns si nici vinovat. Poate ca ar trebui sa existe partii separate de snowboard si de schi (???), desi la noi nu prea e posibil cand avem atat de putine partii de fapt- sunt curioasa cum e rezolvata problema in alte parti.

1 comment:

Anonymous said...

Te invidiez oficial :). Mi-am dorit toata iarna sa schiez, dar se pare ca nu mai apuc.