24 January 2007

@#@!$

@#%$~@@$^ = ma doare o masea. Crunt. De doua zile. Hmmm... si evident ca mi-e frica de dentist.

Anyway, dintre noile mele descoperiri:

1. Ma uitam pe niste fotografii mai vechi: acum cativa ani ma inbracam mult mai matur- fuste, pantofi etc. Acum, ca "imbatranesc" am dat in tinerisme: tenisi, blugi, hanorac. Varsta mea si cu mine ar trebui sa ne punem de acord :-).

2. Asta nu e de la mine, colegii mei au sesizat-o: cand sunt fericita spun ca "sunt happy" iar cand sunt trista spun ca "sunt necajita" :-)). Asta se poate interpreta in multe feluri, ei au decis ca ma bucur englezeste si sufar profund romaneste.

Acum sunt necajita. Pentru ca, !#@#!, ma doare o masea!!!

2 comments:

Alina said...

Ei, n-are de ce sa-ti fie frica. Anestezie si gata (un fas ceva daca ti-e frica de ac). Cand faci pauze, adica nu te duci regulat la control, te apuca frica. Dar o sa vezi ca n-ai motiv. :)

Zu said...

:-) pai... mi-e frica de tot ce poate sa-mi fie frica, incepand de la ac si terminand cu simplul zgomot al frezei... si am fost ieri la dentist si nu sunt "happy" pt ca vrea sa-mi scoata o masea de minte rebela :-(... brrrrrr