04 December 2006

Confused...

Ok, au disparut butonasele alea dragute care te ajuta sa upload a picture sau sa link ceva. Me desperate. Unde mama lor sunt??? Pffff... sper ca pana maine se intorc la locul lor...

Brrrr... sunt la birou unde miroase a pizza, si eu nu mananc, ha, am fost ieri la mama la masa si era muuuulta mancare si da, i-am luat cadou lui tata o camera web, I must be crazy or something, dar asta este, am avut un weekend prelungit tare dragut, unde s-a dus??? mai vreau...

Joi am fost la teatru unde Bu afisa o privire concentrata, spunandu-mi "hmmm... cred ca am mai vazut piesa asta" (hei, eu afisam o privire blonda) si cand a intrat Albulescu (de ce oi fi zis eu de Beligan???), Bu s-a intors triumfator spre mine si mi-a spus: "am mai vazut-o!". He! Ce chestie! Serios??? :-)) Dar sincer, ne-am simtit tare bine, a fost super ok. A! Si in pauza, cand taman ochisem un bufetel cu MANCARE (veneam de la birou, zau asa) catre care ma duceam teleghidata, de dupa o coloana rasare in fata mea I., prietena lui Bro', extrem de entuziasmata ca ma vede. Si cand spun rasare si entuziasmata, chiar asa era, de era sa mor de inima... si ce sa fac, uite asa am ramas eu si fara mancare...
Dupa aceea am facut o sedinta foto pentru produsele unui client, si Bu a boscorodit ca nu si-a dat seama ce mare meci era taman in acea zi (ceva cu Rapidul).

Vineri intai am decorat toata casa pt, sarbatori (am fotografiat eu portocalele, as promissed, dar au disparut butonasele alea de care pomeneam mai sus...buf), apoi am fost la targul de Mos Nicolae, taare dragut, pe unde mi-am pierdut jumatate de zi si unde am mancat kurtos kalacs, yummmy. Si apoi am uitat ce am mai facut, dar sunt sigura ca erau numai chestii dragute ca doar am ramas cu o impresie buna despre tot weekend-ul asta.

Sambata leneveala, am mancat cartofi prajiti cu friptura (da, o mancare simpla dar cand o faci o data la n luni, tare buna e), si am mai vazut si Stapanul inelelor III, si am facut floricele si aveam si chipsuri si alte de-astea in fata si am comentat tot filmul de era sa ne arunce Bu pe toti afara pe geam :-)...

Duminica, mers la pranz la mama, party mare, mancare, multa, multa, buna, buna...

Azi... am inceput ziua in forta, telefoane (multe), lucrari (bun), fugarit ala de la asigurare (nici macar nu a raspuns inca), astept inca sa primesc un colet cu un contract, daca nu ajunge cred ca o sa mai am o poveste de genul celei de aici... iar diseara avem intalnire cu un client. E luni si efectul de weekend dispare treptat. Ce caut eu aici???

No comments: