07 December 2006

Alb-dalb versus alb- laptos

Daca ma uit pe geam, situatia e alb-laptoasa, atat de tare cetoasa incat ieri eram convinsa ca plasa de tantari e inca pusa la geam. Privita din casa situatia e calda, cu miros de brad si scortisoara (nu, nu am brad...). Langa portocale troneaza acum ditamai ananasul, pe care nu stiu de unde l-a cules A. Care era convinsa:
1. ca ananasul are o coaja pe care nu o poti taia decat cu toporul
2. ca nu poti simti mirosul ananasului decat dupa ce il tai cu respectivul topor
Asa ca acum este fericita ca in camera miroase si a ananas, drept pentru care nu avem voie sa-l taiem. Il admiram. :-)


Bilantul de dupa Mos: un cutu' de plus, un calendar cu da Vinci, o carte cu "...isme" si daca e sa fac o lista cu dulciurile prezente in acest moment in casa ar iesi:

- Praline
- Rafaello (3 cutii !!!)
- Praline, alt sortiment
- Chocotoff
- Toblerone (2-3 buc)
- Lindt cu cafea
- O "chestie" din ciocolata care contine ceramica pictata de mana. Da, in interior, asa scrie pe ambalaj. Si da, e prima pe lista "de mancat" :-)
- Un "mos" plin cu mini Mars
- Un "mos" plin cu mini Milky Way
- Ceva batoane marca necunoscuta, arata bine
- Chestii mici, no name

Update- am uitatde:
- turta dulce
- un CD de ciocolata
- Kinder Delice

Diabet garantat :-).

Ce mi-ar placea cel mai tare ar fi ca pana de Craciun sa am liber (ca dupa Craciun am sigur). Sa stau in casa si sa lenevesc. Sa citesc, sa rontai ceva dulce (ca doar am provizii din belsug), sa inchiriez filme si sa scot nasul pe-afara doar daca am eu chef. La fel si cu munca. Doar daca am eu chef.

Ce fac eu in realitate?
- calendaresc. Adicatalea lucrez la un calendar. De fapt, mai multe. De perete, de birou, de buzunar... Fac si felicitari de Craciun pt Bro' si packaging pt alt client;

- ma bat cu asigurarile (oooo, da, saga continua...)- evident ca a spus ca nu aproba plata. Evident ca i-a luat o saptamana sa ajunga la concluzia asta. Evident ca l-am sunat. Dialogul a fost f. interesant, el sustinand ca nu se poate dovedi ca s-a intamplat in timpul accidentului (da' se poate dovedi ca NU s-a intamplat??? - si zau ca masinuta mea era bine ingrijita si toate cele, nu avea nimic inainte de acident). In fine, povestea s-a transat cand m-a intrebat rastit si triumfator: in definitiv, cand am facut eu ultima revizie??? Hehehe... Care revizie???!!! Nema revizie. Masina de-abia face un an!
Dar asta nu inseamna ca am scapat... a revenit in forta, da, trimitand aprobare pt amortizor la service, urmand insa sa platesc eu la ridicarea masinii si sa-mi recuperez banii ulterior. Si pe mine nu m-a informat ca urmeaza sa platesc. Nu m-a intrebat nimeni daca sunt de acord. Cand l-am intrebat "de ce????", mi-a spus ca "da' ce va faceati daca service-ul respectiv nu era agreat? Nu tot aici ajungeati???" Ha??? Pai ideea e ca ESTE un service agreat...ca AM niste drepturi si vreau sa beneficiez de ele...Pt ca sunt muuulti bani...
Si acum ne jucam un joc nou: e o problema cu talonul de RCA al celui care m-a lovit, si nu il gasesc in baza lor de date, si poate se va solutiona problema... 'da pana atunci sa-mi fac eu masina, sa o platesc eu si apoi 'om vedea ce se mai intampla. Da, sigur ca da...

- desfund sifonul de la baie (impreuna cu A., very intresting task, indeed)- ieri, pt ca de ceva timp era infundata cadita de la dus. Si n-am mai rezistat. Asa ca, inteligenta, am luat pompa si am mosmondit pe-acolo. Si s-a scurs apa!!! Victoria a durat insa doar cateva minute, pana cand m-am intors catre restul incaperii sa vad dezastrul: toata apa scursa iesise prin sifon. A venit A. cu intariri (=mop), si am ajuns la sifon. Ne-am inarmat cu manusi, o coada de lingura de lemn, o lanterna si o punga de gunoi si am rezolvat problema. Cred ca trebuia sa ne fotografieze cineva, A. in tinuta de casa, cu manusi roz si o lingura de lemn, iar eu, de-abia iesita din dus, vroiam sa plec in oras asa ca imi trasesem blugii-cei-frumosi pe mine.

- citesc, dar in metrou, pe drumul catre office (acum plimb dupa mine "Centaurul" de Updike);

No comments: