11 October 2006

WASP




Am fost... senzatia generala este de incantare desi, pe alocuri, nu am stiut daca sa rand sau sa plang (e o epoca pe cale de disparitie, uf). Dar sa o luam in ordine:

- drumul a fost superb. La dus inca mai dormeam, iar bucata de autostrada pana la Pitesti (am mers pe Valea Oltului), inca in lucru, ne-a iritat peste masura. Insa peisajul a compensat. Si raman cu impresia ca am vazut intr-un sat, de vanzare, pitici in pijamale (!!!)- din pacate la intoarcere nu i-am mai gasit, asa ca va ramane o dilema eterna...(sa fi fost somnul de vina???)

- am facut fotografii !!! (evident) Insa, vai, nu am stiut ca se poate fotografia/filma la concert si acolo nu am avut cu noi decat telefonul, asa ca... stiu, se vede prost si sunetul e distorsionat. Imi pare tare rau ca nu am ceva imagini bune de la concert. Am si ceva filmari scurte, inca nu m-am prins cum sa le postez...

- in Cluj nu sunt localuri simpatice unde sa mananci- doar fast food-uri, restul "se ascund" tare bine. Am ajuns sa mancam la "Maimuta plangatoare"- mai fusesem acolo insa de data aceasta mancarea a fost sub orice limita. Nu-l recomand nici dusmanilor. In schimb, Le Roy... oooo, alta poveste... prajituri...mmmmm.

- prin Cluj, diverse figuri pletoase, care ieseau usor din multime cu tricourile lor (neaparat negre !!!) cu varii nume de formatii: Crematory, Motorhead etc etc. Noi eram absolut banali: haine pastelat/inflorate/tricotate si burtica de om asezat la casa lui...

- WASP pe scurt:

Mici si peste prajit????? Alcool din cel mai tare (votca)???? Wtf?

Intarziere mare, comentarii de genul "uite un elf" sau "canta mai boule!"... By the way, l-am urat profund pe ala care m-a chinuit cu tam-tam-tam-ul lui la baterie (ca sa faca reglajele). Jumatate de ora!!!! Tam-tam-tam, tam-tam-tam...

Ascultasem deja inregistrari din concert si stiam ca e o diferenta imensa intre vocea lui pe scena si in studioul de inregistrari... "scheletul-microfon" a fost demential (mai ales cand se cocota Blackie pe el)- mintea mea inventa diverse scenarii hazlii... ma asteptam sa cante Hold On to my heart...in spatele nostru era un tip care sa tavalea pe jos (la propriu) si mai erau cativa prin jur atat de beti incat cred ca ar fi dansat pe orice avea putin ritm de rock... la prima intrare ne-au perchezitionat de mama focului insa apoi am iesit sa-mi iau o haina (frig dom'le, frig!)si la intoarcere nu m-a mai intrebat nimeni de sanatate. M-am bucurat ca am fost acolo, imi pare rau ca nu am vazut un concert WASP in plina glorie, mi-as fi dorit desfasurarea aceea de forte (lumini, decor, sunet, implicare multime etc) si, cum spuneam si mai sus, imi pare rau ca nu am ramas cu ceva imagini de calitate.

Am ramas cu un semn de intrebare: acea melodie pe care nu o mai cantasera de 20 de ani era oare WIDOWMAKER??? Nu o stiam, dar mi-a placut.

Per total m-am simtit foarte bine, sunt tare happy :-).

No comments: