31 October 2006

Pup, pupitzesc

Azi de dimineata puteam sa spun ca am scapat de raceala. Acum, dupa ce am umblat prin oras cam subtire imbracata (my mistake), o simt cum se strecoara inapoi in corpul meu... pe moment pare sa fi pus stapanire pe capul meu, unde da o petrecere.

"Te pupitzesc!" - de unde vine CHESTIA asta??? Cum poti sa "pupitzesti" pe cineva??? Si de ce te-ai apuca sa "pupitzesti" persoane pe care de-abia le cunosti??? Cuvintele isi au rostul si puterea lor, daca le folosesti frecvent se uzeaza, isi pierd noima. De ce sa iti irosesti "te pup-ii" pe oricine? Atunci, daca pupi pe toata lumea, iubitului ce cuvinte cu miez ii mai spui??? Toata lumea se pupa cu toata lumea, mai mult sau mai putin "dulce"...
Ei bine, eu nu ma "pup" cu oricine. Si una e cand spun "multumesc" iar alta cand spun "multumesc frumos" sau "multumesc mult", nu doar arunc cuvintele in eter. Cum altfel sa ii mai arati cuiva ca este cu adevarat special, sau ca ceea ce a facut are cu adevarat valoare in ochii tai??? Cum sa faci diferenta daca "pupi" si "iubesti" pe toata lumea???

No comments: