23 October 2006

Buimaceala

Scap chestii din mana. In fapt, scap cam pe tot ce pun mana. Trosc, zdronc, buf, fac toate in jurul meu, ca niciodata.

Nu ma concentrez bine. Citesc in loc de wellness, wireless. Cand A imi spune nu-stiu-ce banalitate inteleg ca imi spune ca nu o place pe mama (???- nimic mai fals). Stabilesc lucruri aiurea si ma contrazic singura ca niciodata.

Nu-mi pica fisa in timp util, ca niciodata.

Uit, ca niciodata.

Cred ca afisez o privire confuza, ca sa nu zic tampa ;-). Traiesc in universul meu. Un univers vatuit, in ceata, cu miscari lente si lipsite de eficienta. Nimic nu ma atinge, sunt prea obosita sa reactionez. Si nu, nu sunt deprimata. Sau trista. Sunt ok.

Cine sa ma mai inteleaga? Nici eu nu ma inteleg. "Trec printr-o faza"- propozitie mistica, salvatoare. Pana cand mi-oi rupe gatul in buimaceala asta a mea nou-nouta, care nu ma caracterizeaza :-)).

In alta ordine de idei- to do list personal: sa o invat pe mama sa foloseasca yahoo messenger. Sa-l invat pe tata noi chestii de baza legate de Save, Save As, Copy, Paste etc- functii universale in toate programele.

No comments: